dinsdag 25 februari 2014

Envelope Be Challenged

Hoi allemaal,

Ik zag weer een leuke challenge, een cadeau enveloppe maken, het was ontzettend leuk en zelfs
voor mij makkelijk.
Ik heb allerlei mallen gebruikt, happy birthday en de hartjes rand van Noor Design, de bloem van Crealies, de tak met de hartjes zijn een Doohickey, de balonnen en de bloementak zijn van Marianne Design, het hart is van Nellie, en Het hart aan het strikje is een Die-namic.
Het papier is weer uit mijn voorraad.
Ik vind hem geweldig geworden :), ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

I just saw a fun challenge, making an envelope, and it was so much fun to do and even for me it was an easy envelope to fold :P
I used many different dies: Happy Birthday and the border with the hearts are from Noor Design, the flower is from Crealies, the branch with the little hearts is a Doohickey, the baloons and the flower branch are from Marianne Design and the big heart with text is a Die-namic.
All the paper is once again from my stock.
I think it turned out great ;), but let me know what you think.

Hugs, Henneke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten