zaterdag 9 augustus 2014

Vintage card


Hoi allemaal,

Dit is een kaart die ik in Juli heb gemaakt, voor mijn tante die 90 werd.
Ik wilde meedoen met een uitdaging van Tiets, maar ik krijg hem niet gepost
dus ik plaats hem gewoon op mijn blog.
De uitdaging was heel leuk en ik vind mijn uitwerking ook heel geslaagd ;)
Het plaatje is dacht ik van Nellie net zoals de mooie bloemenmal, de takjes en
de vogelkooi zijn Joy - Noor design, de twee hartjes met het strikje zijn van Memory Box,
de doily heb ik ooit gekocht op een beurs, het papier en het kant zijn weer uit mijn voorraad.

This card was made in July, for my aunt who turned 90.
I wanted to participate in a challenge of Tiets, but for some reason it doesnt want to get posted there so I'm just going to show it on my blog.
The challenge was really fun and I think I used the concept in a good way :D
The picture is I think from Nellie just like the flower, the branches and birdcage are from Joy - Noor Design, the two hearts adn bow are from Memorybox,
The doily was bought at a market, the paper and lace is from my stock.

Hugs, Henneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten