donderdag 15 januari 2015

Wintercard


Hallo allemaal,

Eindelijk weer de inspiratie gevonden, na alle feestdagen, om weer lekker te fröbelen.
Er is weer een leuke challenge om een winterkaart te maken en dit is mijn uitwerking
geworden.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Joy, winter paper bloc en winter wonderland.
De geweldige plaatjes zijn van Syta van Gelderen, de sneeuwpop en de muts en sjaal zijn
volgens mij van Marianne (de muts en sjaal heb ik tweedehands gekocht en zat geen verpakking bij)
de postcard is natuurlijk van Joy - Noor Design, van de wegwijzer heb ik volgens mij de
verpakking weggegooid dus ik weet niet meer van wie die is :(, de bloemen zijn een
Doohickey, de randen heb ik bewerkt met distress inkt en gesso, het leuke knoopje is
van de Xenos, en de blauwe jute rand en het sneeuwballen lint is uit mijn voorraad.

Ik vond het weer geweldig om te maken, en vind hem nog geweldig leuk geworden ook :)
Hoop dat jullie hem ook leuk vinden, ik hoor het graag

Liefs
Henneke

I finally managed to find some inspiration to make new cards after the holliday season.
There was a fun challenge to create a wintercard, lets keep with the holliday spirits, and this is my creation.
The paper I used if from Joy, the winter paper bloc and winter wonderland.
The lovely images are from Syta van Gelderen, the snowman, hat and scarf are, I think, from Marianne Design, but I bought the hat secondhand andit came without the original packaging.
The postcard is from Joy-Noor Design, the signpost lost its packaging and I cannot remember where I got those from but they are really cute :P. The flowers are a doohickeys and I used distress inked and gesso on the borders of the paper. The cute little button is from the Xenos and the blue jute and snowbalribbon are from my stock.

I loved making this challenge and I can see so much different between the card I made a year ago and the cards I am making right now. I hope you all like it, let me know :D

Hugs, Henneke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten