zondag 28 februari 2016

Scrap en Bep - Kimya

 Hallo allemaal,

Er was een leuke Scrap en Bep georganiseerd door Tiets van Kimya.
We hebben een super leuk boekje gemaakt, na lang twijfelen heb ik de foto's van onze hond Doerak genomen. Hij is al 13 jaar en we zien hem met de dag ouder worden, maar zolang als hij er is genieten we volop van hem.
En zo hebben we toch een leuk fotoboekje van hem.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design en Nitwit Collections Essentials, had ik ooit eens meegenomen van een beurs en kwam nu goed van pas want er staan hondenpootjes op :)
Het hondenhok en bot zijn een Doohickey, het bot hebben we verkleind en daarna met de silhouette uitgesneden zodat het net kleine knoopjes zijn, de teksten van Dogs heb ik van Pinterest gehaald vond ze er superleuk bij staan.

Veel liefs
Henneke



 De achterkant heb ik ook versierd, had nog een leuke foto over :)




 Het is een echt lekkerbek en likt graag het pudding bekertje leeg.
 In bad gaan is niet altijd leuk maar fohnen daarna, zaaaaalig :)
 Ik ben ook gek van de sneeuw zoals jullie kunnen zien.
 Knuffelen is een lievelings hobby van me, en gelukkig is er altijd iemand voor te strikken.
 Hier hebben ze mij net opgehaald, oh wat was ik klein.
En zo slaap ik het liefst, lekker bij iemand op schoot (en die valt dan zelf ook in slaap :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten